Geen producten (0)

Garantievoorwaarden 


Vliegenwering doet haar uiterste best jouw bestelling naar volle tevredenheid en in goed conditie aan je te leveren. Mocht je bestelling onverhoopt tijdens transport beschadigen of ontdek je na ontvangst een ander gebrek aan jouw pakket, laat dit dan direct per e-mail (info@vliegenwering.nl) of telefonisch (06-23967355) weten. Wettelijk gezien ben je verplicht binnen 2 maanden na constatering een gebrek te melden. Valt het gebrek binnen de garantie, dan wordt dit kosteloos vervangen of hersteld.

Je hebt 5 jaar garantie op breuk. Deze garantie is alleen van toepassing op gordijnen die rechtstreeks bij Vliegenwering zijn gekocht en op vertoon van de factuur. Bewaar deze dus goed.

Hulsjes in de kleuren rood, lila, turquoise en lime zijn gevoeliger voor verkleuring dan hulsjes van andere kleuren. Dit komt doordat er geen (kankerverwekkend) cadmium meer wordt gebruikt in de productie van het kunststof. Op verkleuring van deze kleuren is helaas geen garantie. Wel wordt er, zonder meerkosten, van deze kleuren iets extra aan je pakket toegevoegd.

Voor het opbergen van jouw vliegengordijn tijdens de herfst en winter raadt Vliegenwering aan het gordijn weg te hangen in plaats van op te bergen in een gesloten plastic zak of doos. Om het gordijn in goede conditie te houden is daglicht en 'ademen' belangrijk. Te hoge temperatuur (bijvoorbeeld tegen een radiator) komt het gordijn niet ten goede. Maak nooit gebruik van ammoniak, omdat dit de chemische reactie van zuur versnelt. Daardoor kan verkleuring/vergeling in zeer korte tijd plaatsvinden. Daarnaast zijn de hulsjes gevoelig voor verkleuring/vergeling door zonlicht, nicotine, rook, vuil en vet.

Vliegengordijnonline maakt gebruik van cookies om deze webwinkel te verbeteren, om het verkeer in de webwinkel te analyseren en om de webwinkel naar behoren te laten werken. Door op Ja te klikken, geef je hiervoor toestemming.